Medlemmer der anvender stofa som mail-udbyder, modtager måske ikke mail om egholmundersøgelsen svalegaarden 1

Medlemmer der anvender Stofa som mail-udbyder, modtager måske ikke mail om Egholmundersøgelsen

I lør­dags udsend­te vi remin­der til spør­ge­ske­maun­der­sø­gel­sen for med­lem­mer­ne ang. hold­nin­gen Egholm­linj­en.

Vi er bekendt med, at nog­le med­lem­mer som anven­der Sto­fa­net IKKE har mod­ta­get den før­ste mail, og hel­ler ikke den i lør­dags. Det skyl­des angi­ve­ligt sam­kø­rings­pro­ble­mer mel­lem Sto­fa og Nor­lys, og ikke os som afsen­der.

Hvad gør man så?

  1. Send en mail til webmaster@hasseris.dk om en ny mail – det kan være pro­ble­met er løst hos Sto­fa.
  2. Hvis man har en alter­na­tiv mailadres­se, kan man sen­de en mail til webmaster@hasseris.dk, og bede om at få link til under­sø­gel­sen sendt der­til. Noter dit med­lem­snr. i mai­len.